• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Betaling-mislukt-of-geweigerd?

      Je iDEAL betaling mislukt?

      Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Mail dan een schermafbeelding of transactienummer naar de klantenservice. Het transactienummer staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

      Is het bedrag niet overgemaakt? Dan kunt u dit handmatig doen onder vermelding van het ordernummer of factuurnummer dat u per mail van ons heeft ontvangen. Na ontvangst versturen wij uw zending dan gelijk naar u toe!

       

      Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd

      Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
      Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifi locatie waar vaker fraude is geconstateerd. Neem contact op met onze klantenserviceals u verder nog vragen heeft.

       

      Mijn Afterpay, Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd

      Helaas kan het voorkomen dat onze payment provider onterecht jouw betaling weigert. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Aanhangwagendirect heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Aanhangwagendirect gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

      Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Aanhangwagendirect als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.

       

      Wat moet ik nu doen?

      Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling. 
      Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contactmet ons op.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking