• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

       

      Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door de vervoerder. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

      Check de Track & Trace code van het pakket

      U heeft een verzendbevestiging ontvangen met daarin de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze wat de status is en of er een bezorgmoment staat aangegeven.

      Check het bezorgadres

      Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Geeft het anders snel door.

      Check je brievenbus

      Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

      Mijn product is beschadigd geleverd

      Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Lees hier wat je kunt doen.

      Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

      Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

       

      < Terug naar klantenservice

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking