Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Chat
    Rechts onderin

     

    Kom ons team versterken

    Ben je net klaar met school of heb je al enige werkervaring?

    Toe aan een mooie werkplek bij een energiek dynamisch bedrijf?

    Dan komen we graag met jou in contact!

     

    Vacature Allround Medewerker magazijn en klantenservice, locatie Heerenveen
      
    Vacature Exportmedewerker Frankrijk, locatie Heerenveen
     

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Bezorgen & Afhalen

    1.1 Wat zijn de bezorgkosten

    Land:

    Bezorgkosten:

    Gratis verzenden vanaf:

    Pakket Nederland€ 4,95€ 50
    Pakket België€ 4,95€ 100
    Pakket andere EU landenTussen € 14,95 en € 30,00n.v.t.
    XL  levering ( assen e.d.)Tussen €20,00 en € 110,00n.v.t.
    Aanhangers en toebehoren NED€ 150,00n.v.t.
    Aanhangers en toebehoren BEL€ 200,00n.v.t.

    Retouren & Ruilen

    2.1 Kan ik een artikel retourneren

    Wanneer een product niet past of naar wens is kan je deze natuurlijk binnen de geldende termijn retourneren. We leggen je graag uit hoe dit in zijn werk gaat op onze retourpagina.

    2.2 Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product terugstuurt of een bestelling door omstandigheden wenst te retourneren.  Na het retour melden en terugsturen wordt de zending door ons behandeld. Het bedrag wordt vervolgens binnen 3 werkdagen via dezelfde betaalmethode teruggestort.

    Staat je vraag hier al tussen?

    3.1 Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

    Wanneer je een retourzending hebt gedaan en deze bij ons is verwerkt kan het tot 3 werkdagen duren voordat het aankoopbedrag weer is teruggestort. We doen dit via dezelfde betaalmethode als waarmee is betaald.

    3.2 Waar kan ik mijn factuur opzoeken?

    De factuur is samen met de orderbevestiging als bijlage per email verzonden. Dit is gelijk na het bestellen gedaan. De factuur kan je dus terugvinden in je inbox op de datum van bestellen. Met de bestelling zelf wordt alleen een pakbon meegeleverd. Wil je nogmaals de factuur ontvangen? Stuur een mail met het ordernummer welke begint met ORD naar [email protected] en we sturen je de factuur nog een keer toe!

    3.3 Hebben jullie alle assen op voorraad liggen in Heerenveen?

    We hebben een aantal assen op onze locatie in Heerenveen liggen. Dit aantal staat dan ook bij het product vermeld. Alle andere assen laten we vanuit een depot versturen vanwege de grote keuze en afmeting van de assen. Zo kunnen we deze zo snel mogelijk en ook voordelig door de gehele Benelux leveren. 

    De actuele levertijd staat altijd bij de betreffende as vermeld.

    3.4 Kunnen jullie mijn aanhanger(s) ook van onderhoud voorzien?

    Voor onderhoud, aanpassingen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres. Plan eenvoudig zelf een afspraak in voor onze werkplaats in Heerenveen en we helpen je graag weer op weg!

    3.5 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

    Uiteraard bent u van harte welkom om uw bestelling bij ons af te halen in Heerenveen. Als de producten die u zoekt op de website staan onder de noemer "op voorraad", dan kunt u die bestellen en tijdens het bestelproces kiezen voor “afhalen in Heerenveen” wij zien de bestelling vervolgens binnenkomen en zullen de producten voor u klaarleggen. Hiervan krijgt ook opnieuw een email ter bevestiging.  Dan kunt u ze afhalen op de pompmakker 3, Heerenveen. Zelf langskomen met een vraag kan natuurlijk altijd ook!

    3.6 Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

    Iedereen wil natuurlijk zijn bestelde producten zo snel mogelijk in huis hebben. Als je bij ons op een werkdag voor 18:00 besteld wordt het dezelfde avond nog bij ons opgehaald door PostNL. Dit betekent dat PostNL het normaal gesproken de volgende dag bij u aflevert. Vanaf die avond kan je de zending volgen via de track en trace code die u van ons krijgt per email. In hoge uitzondering of extreme drukte kan de bezorging vertraging opleveren. Dit is dan overmacht en afgelopen jaar zijn 98,8 % van alle bestellingen op tijd geleverd. Als een product niet voorradig is op  staat de verwachte levertijd naast het product beschreven. We zullen u op de hoogte houden van de levering en alsnog een verzendbevestiging versturen wanneer de bestelling naar je onderweg is!

    3.7 Is er een kortingscode?

    Iedereen wil graag de laagste prijs betalen. Dat is logisch en daarom kiezen wij er voor al onze artikelen transparant voor een reële lage prijs aan te bieden en ook nog service te kunnen verlenen. 

    Wij kiezen er voor al onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden, ongeacht de hoedanigheid van klant. Particulier, ZZp'er, klein- of groot zakelijk. Iedereen is welkom bij onze webshop en profiteert van de lage prijzen.

    Kan ik wel met extra korting kopen?

    Wanneer wij wat te vieren hebben of een actie hebben stellen wij je hier graag van op de hoogte per email. Aan al onze klanten die het het op prijs stellen versturen wij een nieuwsbrief  met interessante acties . Dit geldt dus alleen voor bestaande klanten. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

    Des te meer reden om nu je eerste aankoop bij Aanhangwagendirect te doen!

    3.8 Verkopen jullie ook tweedehands aanhangers?

    We verkopen eigenlijk alleen nieuwe aanhanger maar soms hebben we ook door inruil verkregen aanhangwagens welke we aanbieden. Deze Occasions zijn gecheckt in onze werkplaats en weer klaar voor de volgende eigenaar. Je vindt deze aanhangers in de volgende rubriek op de site. 

    3.9 Kan ik mijn oude aanhanger ook inruilen?

    Dit kan zeker, je kan de  foto’s naar ons mailen (of whatsappen) van uw aanhanger. Graag ontvangen wij foto’s van de vloerplaat en de onderkant van de trailer en eventueel het kenteken. Ook ontvangen wij graag een link of de informatie over de aanhanger die u wilt kopen. Aan de hand hiervan kunnen wij u  een gepaste prijsopgave doen toekomen!

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking