Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Veelgestelde vragen

    Bezorgen, Afhalen & Retourneren

    1.1 Wat zijn de bezorgkosten en kan ik ook afhalen?

    Land:

    Bezorgkosten:

    Gratis verzenden vanaf:

    Pakket Nederland€ 5,95€ 75
    Pakket België€ 5,95€ 75
    Pakket andere EU landenTussen € 14,95 en € 30,00n.v.t.
    XL  levering ( assen e.d.)Tussen €20,00 en € 110,00n.v.t.
    Aanhangers en toebehoren NED€ 150,00n.v.t.
    Aanhangers en toebehoren BEL€ 200,00n.v.t.

    Dit zijn de bezorgkosten voor een bestelling. Het systeem berekend automatisch wat de verzendkosten zijn wanneer je de bestelling plaatst. Hierin zijn geen verrassingen achteraf.

    Het is natuurlijk ook mogelijk je bestelling of aanhanger af te halen in Heerenveen. Op alle werkdagen van 08.30 tot 17.30 ben je welkom. Bij het bestellen kan je dan kiezen voor de afhaal optie.

    1.2 Hoe werkt het retourneren of ruilen van artikelen?

    Wanneer een product niet past of naar wens is kan je deze natuurlijk binnen de geldende termijn van 30 dagen retourneren of omruilen voor een ander vergelijkbaar product. Je kan je retour online aanmelden en direct een label printen. We leggen je graag uit hoe dit in zijn werk gaat op onze retourpagina.

    Na het retour melden en terugsturen wordt de zending door ons behandeld. Heb je gekozen voor terugbetaling? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen via dezelfde betaalmethode teruggestort. Heb je gekozen voor ruilen. Dan ontvang je een vouchercode waarmee je een nieuwe bestelling kan doen.

    1.3 Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

    Iedereen wil natuurlijk zijn bestelde producten zo snel mogelijk in huis hebben. Als je bij ons op een werkdag voor 18:00 besteld wordt het dezelfde avond nog bij ons opgehaald door PostNL. Dit betekent dat PostNL het normaal gesproken de volgende dag bij u aflevert. Vanaf die avond kan je de zending volgen via de track en trace code die u van ons krijgt per email. In hoge uitzondering of extreme drukte kan de bezorging vertraging opleveren. Dit is dan overmacht en afgelopen jaar zijn 98,8 % van alle bestellingen op tijd geleverd. Als een product niet voorradig is op  staat de verwachte levertijd naast het product beschreven. We zullen u op de hoogte houden van de levering en alsnog een verzendbevestiging versturen wanneer de bestelling naar je onderweg is!

    Over complete aanhangwagens

    2.1 Hoe zit het met inruil, onderhoud en tweedehands aanhangers?

    • Onderhoud: Voor onderhoud, aanpassingen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres. Plan eenvoudig zelf een afspraak in voor onze werkplaats in Heerenveen en we helpen je graag weer op weg!
    • Tweedehands aanhangwagens: We verkopen eigenlijk alleen nieuwe aanhanger maar soms hebben we ook door inruil verkregen aanhangwagens. Deze Occasions zijn gecheckt in onze werkplaats en weer klaar voor de volgende eigenaar. Je vindt deze aanhangers in de volgende rubriek op de site. 
    • Doen jullie ook aan Inruil? Dit kan zeker, je kan de  foto’s naar ons mailen (of whatsappen) van uw aanhanger. Graag ontvangen wij foto’s van de vloerplaat en de onderkant van de trailer en eventueel het kenteken. Ook ontvangen wij graag een link of de informatie over de aanhanger die u wilt kopen. Aan de hand hiervan kunnen wij u  een gepaste prijsopgave doen toekomen!

    Andere veel gestelde vragen

    3.1 Waar kan ik mijn factuur opzoeken?

    De factuur is samen met de orderbevestiging als bijlage per email verzonden. Dit is gelijk na het bestellen gedaan. De factuur kan je dus terugvinden in je inbox op de datum van bestellen. Met de bestelling zelf wordt alleen een pakbon meegeleverd. Wil je nogmaals de factuur ontvangen? Stuur een mail met het ordernummer welke begint met ORD naar klantenserv[email protected] en we sturen je de factuur nog een keer toe!

    3.2 Hebben jullie alle assen op voorraad liggen in Heerenveen?

    We hebben een aantal assen op onze locatie in Heerenveen liggen. Dit aantal staat dan ook bij het product vermeld. Alle andere assen laten we vanuit een ander depot versturen vanwege het volume en verzending van de assen. Zo kunnen we deze zo snel en voordelig mogelijk door de gehele Benelux leveren. 

    De actuele levertijd staat altijd bij de betreffende as vermeld.

    3.3 Is er een kortingscode?

    Iedereen wil graag de laagste prijs betalen. Dat is logisch en daarom kiezen wij er voor al onze artikelen transparant voor een reële lage prijs aan te bieden en ook nog service te kunnen verlenen. 

    Wij kiezen er voor al onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden, ongeacht de hoedanigheid van klant. Als er staffelprijzen van toepassing zijn staat dit bij het artikel vermeld.

    Zijn er lopende acties?

    Wanneer wij wat te vieren hebben of een actie hebben stellen wij onze klanten hiervan per mail op de hoogte. Aan al onze klanten die het het op prijs stellen versturen wij een nieuwsbrief met interessante acties . Dit geldt dus alleen voor bestaande klanten. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

    Des te meer reden om nu je eerste aankoop bij Aanhangwagendirect te doen!

    Chat
    Rechts onderin

    Openingstijden

    • Ma t/m Vr 08:30 tot 17:30
    • Zaterdag 09:00 tot 13:00

    Adresgegevens

    • Pompmakker 3
    • 8447 GJ Heerenveen

     

    Kom ons team versterken

    Ben je net klaar met school of heb je al enige werkervaring?

    Toe aan een mooie werkplek bij een energiek dynamisch bedrijf?

    Dan komen we graag met jou in contact!

     

    Vacature Allround Medewerker magazijn en klantenservice, locatie Heerenveen
      
    Vacature Exportmedewerker Frankrijk, locatie Heerenveen
     

    Neem contact op

    * Verplichte velden
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking