Betaal mogelijkheden

Om zo veel mogelijk klanten van dienst te kunnen zijn hebben wij er voor gekozen om verschillende betaalmogelijkheden aan te bieden. iDEAL wordt veruit het meest gebruikt in Nederland. Ook bieden wij onze klanten de mogelijkheid om met PayPal, Bancontant, achteraf en zelf contant te betalen. Kies in het onderstaande menu de door jou gewenste betaalmethode aan om er meer over te weten te komen.

Overschrijven

Als je ervoor kiest om vooruit te betalen, ontvang je na het sturen van je bestelling een bevestiging per e-mail met het rekeningbedrag en onze bankgegevens. Je bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen door ons. Afhankelijk van de bank kan het 2 - 4 werkdagen duren voordat je betaling door ons is ontvangen. Houd er rekening mee dat hierdoor de levertijd langer kan worden. Let er alsjeblieft op om bij het overschrijven het ordernummer te vermelden, alleen zo is een snelle levering mogelijk. De bestelde goederen blijven tot de ontvangst van jouw betaling (maximaal 9 dagen) voor je gereserveerd.

Let op: Als je geen bevestiging hebt ontvangen adviseren wij je contact met ons op te nemen.

Bankgegevens van Aanhangwagendirect.nl

 

 

 

 

Pinnen of contant betalen bij afhalen

Als je, je bestelling wenst af te halen bij ons afhaalpunt in Heerenveen, kan je natuurlijk ook contant betalen. Tijdens het bestelproces kan je aanvinken dat je de bestelling wilt afhalen. Zodra je bestelling binnen is nemen wij contact met je op om een afspraak te maken. Afhalen kan wanneer het jou uitkomt.

 


iDEAL

Steeds meer mensen doen hun aankopen online. Zo ook op Aanhangwagendirect.nl. Deze aankopen wil je natuurlijk vertrouwd en veilig betalen. Dat kan met iDEAL.iDEAL is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet binnen Nederland. Het aanbieden van iDEAL in een webwinkel is rechtstreeks gekoppeld aan de systemen van deelnemende banken. Dit betekent dat met één aansluiting op iDEAL in een webwinkel, alle internetbankierde gebruikers van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers met iDEAL kunnen betalen. En dat is uniek.

Voordelen van het betalen met iDEAL

  • veilig, vertrouwd en gemakkelijk betalen via het internetbankier programma van uw bank
  • direct te gebruiken, u hoeft zich niet aan te melden
  • de afschrijving is direct zichtbaar via het vertrouwde Internetbankier overzicht

 

Online winkelen en betalen

Voor iDEAL heb je Internetbankieren nodig. Om de betaling te bevestigen, zet je namelijk jouw elektronische handtekening, net als bij een overboeking binnen jouw bank programma.

Zo werkt iDEAL

  • doe je aankoop in de webwinkel
  • klik op de iDEAL-betaalknop
  • selecteer je bank, je wordt nu doorgelinkt naar de betaalpagina van de Rabobank
  • de relevante betaalgegevens van je aankoop zijn al automatisch ingevuld
  • zet je elektronische handtekening
  • de betaling wordt direct uitgevoerd en aan de webwinkel gemeld
  • je krijgt een bevestiging op het scherm; je kan ook per e-mail een bevestiging ontvangen

 


PayPal

Bij ons kan je ook via PayPal betalen. Als je kiest om met PayPal te betalen, wordt je na het bestellen direct doorgestuurd naar de PayPal website. Als je al aangemeld bent bij PayPal kan je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Als je nieuw bent bij PayPal kan je een account maken of als gast afrekenen. Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van je PayPal account, je bestelling wordt vervolgens direct verwerkt. Zodra je bestelling in ontvangst is genomen zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.

 


Bancontact

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van deze betaalmethodes, zonder dat je, je daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Bancontact/Mister Cash.

 


Achteraf betalen met Klarna 

Kiezen voor achteraf betalen met een betalingstermijn van 21 dagen kan ook! Zowel bedrijfsmatig als particulier. Dit kun je bij ons doen met Klarna achteraf betalen. Klarna verricht online een creditcheck waardoor wij van uitbetaling verzekerd zijn. Vervolgens sturen zij per email jou een factuur die je dan achteraf aan Klarna kan voldoen. Klarna rekent voor achteraf betalen €1,95 bij het aankoopbedrag. Uiteraard kan je ook makkelijk de betalingsgegevens van je aankoop terugvinden in de Klarna app. Dit kun je doen door in te loggen in de Klarna app. Je kan bij vragen altijd contact opnemen met Klarna. Betalen met klarna kan bij Aanhangwagendirect tot een bedrag van €500,- Voor meer informatie verwijzen wij je door naar het consumentendeel van de Klarna website.

Vraag & Antwoord

Veel gestelde vragen over retourneren & ruilen

returnHoe werkt het retourneren of ruilen van artikelen?

Wanneer een product niet past of naar wens is kan je deze natuurlijk binnen de geldende termijn van 30 dagen retourneren of omruilen voor een ander vergelijkbaar product. Je kan je retour online aanmelden en direct een label printen. We leggen je graag uit hoe dit in zijn werk gaat op onze retourpagina.

Na het retour melden en terugsturen wordt de zending door ons behandeld. Heb je gekozen voor terugbetaling? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen via dezelfde betaalmethode teruggestort. Heb je gekozen voor ruilen. Dan ontvang je een vouchercode waarmee je een nieuwe bestelling kan doen.

returnWat is de status van mijn retouraanvraag?

Deze aanvraag zal in sommige gevallen handmatig goedgekeurd moeten worden door onze medewerkers, dit doen we
tijdens openingstijden binnen 3 uur. 

In de bevestigingsmail van je retouraanvraag vind je een knop waarmee je ook altijd de status kunt zien. De e-mail ontvang je vanuit onze portal Returnless. Uiteraard kan onze klantenservice je ook altijd helpen.



returnIk heb een verkeerd product besteld/ontvangen, wat moet ik doen?

We lossen dit graag voor je op. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Je komt bij de juiste retourportaal boven aan deze pagina. Wij beoordelen je melding binnen 24 uur.

returnMoet ik wachten op een voucher of kan ik alvast opnieuw bestellen?

Je kunt ook alvast opnieuw bestellen als je haast hebt! Kies dan bij het aanmelden van de retour voor optie:“geld terug”, zodat je geen vouchercode ontvangt van ons maar een terugbetaling.

returnHoelang duurt het voordat ik de vouchercode krijg?

Zodra het pakket fysiek bij ons is aangekomen, krijg je binnen 2 werkdagen de voucher van ons per e-mail.

returnKunnen jullie ook de gewenste nieuwe producten versturen in plaats van een vouchercode?

Dat kan helaas niet, ruilen werkt bij ons enkel door middel van een vouchercode ter waarde van het aankoopbedrag. Daarmee kun je de gewenste artikelen via onze webshop bestellen en wordt het bedrag verrekend.

returnKan ik 2 verschillende orders gezamenlijk retour sturen zodat ik maar 1x retourkosten betaal?

Dat kan! indien de andere order ook binnen de termijn van 30 dagen zit en aan onze voorwaarden voldoet. Vermeld wel fysiek op een papier in de doos het andere betreffende ORD bestelnummer, en stel onze klantenservice hier van te voren ook van op de hoogte door middel van een e-mail of extra opmerking in de retourportaal.

returnKan ik de producten ook fysiek retour brengen op jullie adres?

Dat kan zeker, indien het voldoet aan de retourvoorwaarden kunnen we dit ook op ons bezoekadres afhandelen.

returnKan ik ook meerdere labels aanmaken voor de retourzending?

Dat is mogelijkje kunt tot 4 extra labels kosteloos aanmaken in de retourenportaal.

Klik dan rechts onder op “Extra zending aanmaken”

Als je meer dan 4 labels nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

returnKan ik producten die zwaarder zijn dan 30KG of die langer zijn dan 150cm ook terugsturen?

Ja, uiteraard! Helaas kan dat niet met de standaard aangegeven transporteurs vanwege het formaat en gewicht. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de retourtarieven zullen dan per specifiek product weer anders zijn.

returnHoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Zodra het pakket fysiek bij ons is aangekomen, ontvang je binnen 2 werkdagen de bevestiging van de terugbetaling per e-mail. Afhankelijk van de betaalmethode staat het geld binnen 2-5 werkdagen weer terug op de rekening waarmee ook betaald is.

returnIk bestel met de voucher een goedkoper product, wat gebeurt er met de overwaarde?

Stuur ons na bestelling van de nieuwe bestelling een e-mail met het nieuwe ORD nummer, dan maken wij een voucher aan voor de restwaarde.

returnIk wil mijn bestelling retour sturen en mijn geld terug ontvangen, hoe doe ik dit?

Wij verzorgen het retourneren graag zo makkelijk mogelijk. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal, deze vind je boven aan deze pagina.De kosten van het retour zenden bedragen €5,95, alleen bij het ruilen van artikelen zijn de retourkosten gratis.Je kan direct zelf een retourlabel printen en afrekenen. Na ontvangst van de retour storten wij dan het complete aankoopbedrag weer terug (exclusief verzendkosten). 

returnMijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Aanhangwagendirect wil kwaliteit leveren en deugdelijke artikelen in dito verpakking. Je kunt het beschadigde product eenvoudig retour sturen en omruilen voor een nieuw product. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen met toelichting in ons retourportaal Wij reageren dan binnen 24 uur met een passende oplossing.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.