Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren en ruilen

    Gratis ruilen, hoe werkt dat?

    Is het product niet naar wens of past het niet en wil je het graag ruilen? Dat lossen we graag voor je op. Hierom hebben wij een gratis omruilservice voor artikelen boven de € 20,-  waarbij wij ook de kosten van het retour sturen voor onze rekening nemen. Let wel, het gaat dan om het omruilen van een vergelijkbaar artikel in een andere variant of maatvoering. Zodra wij jouw retouraanvraag hebben ontvangen en beoordeeld krijg je van ons een retourlabel.  Na ontvangst van de retourzending sturen we je een tegoedboncode t.w.v. het aankoopbedrag. Hiermee kan je zelf het vervangende product bestellen op onze website. Voor 18:00u op een werkdag besteld? Dan versturen we je nieuwe aankoop nog dezelfde dag!

     

    Ik heb een verkeerd product besteld/ontvangen, wat moet ik doen?

    We lossen dit graag voor je op. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding binnen 24 uur. 

     

     

    Wil je meer weten over ons retourbeleid? Deze kun je hier vinden.

    Ik wil mijn bestelling retour sturen en mijn geld terug ontvangen, hoe doe ik dit?

    Wij verzorgen het retourneren graag zo makkelijk mogelijk. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen in ons retourportaal. De kosten van het retourzenden bedragen €4,95, alleen bij het ruilen van artikelen zijn de retourkosten gratis. Je kan direct zelf een retourlabel printen en afrekenen. Na ontvangst van de retour storten wij dan het complete aankoopbedrag weer terug. Meer weten over het afwikkeling van de retouren, deze kun je hier vinden.

    Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

    Vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Aanhangwagendirect wil kwaliteit leveren en deugdelijke artikelen in dito verpakking. Je kunt het beschadigde product eenvoudig retour sturen en omruilen voor een nieuw product. Hiervoor vragen we je een retourmelding te doen met toelichting in ons retourportaal Wij reageren dan binnen 24 uur met een passende oplossing.

     

    Wil je meer weten over ons retourbeleid? Deze kun je hier vinden.

    Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

    Je kunt je ordernummer vinden in de onderwerp regel van de orderbevestiging, je verzendbevestiging en op de factuur en begint altijd met ORD. Je kan ook inloggen in je account en de order vinden in "mijn bestellingen"

    Retour- en garantiebeleid 

    Op al onze artikelen geldt een jaar garantie op productie en constructiefouten. De periode waarin je producten terug kan sturen is 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wil je ruilen? Dan is dit zelfs GRATIS bij artikelen van een waarde hoger dan € 20,- Je kan het artikel gratis terugsturen en je ontvangt een vouchercode t.w.v. het aankoopbedrag. Dit verwerken we iedere werkdag. Met deze code kun je zelf het vervangende artikel bestellen in de shop. Maatwerk bestellingen en artikelen met een afwijkend formaat zoals aanhangwagens en assen zijn hiervan uitgesloten. Extra info over het retour- en garantiebeleid vindt je hier.

    Waar kan ik de status van mijn retouraanvraag vinden?

    Na aanmelding van je retour houden we je op de hoogte van de status per e-mail. In de bevestigingsmail van je retouraanvraag vind je een knop waarmee je ook altijd de status kunt zien. De e-mail ontvang je vanuit onze portal Returnless. Uiteraard kan onze klantenservice je ook altijd helpen.

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld van mijn terugbetaling ontvang op mijn rekening?

    Na ontvangst van de retourzending in ons magazijn ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug op je rekening. Dit gebeurt onder vermelding van het ordernummer door betaalprovider Mollie'.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking