• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Terugbetalingen retouren/annuleringen

       

      Hoe betalen we je terug?

      Wij betalen je via dezelfde betaalmethode terug als waarmee je betaald hebt.

      Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven. Heb je het artikel bij ons afgehaald en heb je daar betaald? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.

       

      Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

      De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

       

      Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

      Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

       

      Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

      Wil je jouw facturen inzien? Log dan in op Mijn account en ga naar Mijn bestellingen. Klik op de order waarvan je de factuur wilt inzien. In jouw besteloverzicht kun je de factuur inzien en afdrukken. Heb je geen online account? Geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor jou en kunnen deze altijd nogmaals toesturen.

       

      < Terug naar klantenservice

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking